23 stycznia 2016

A MOŻE TAK WIECZÓR FILMOWY? CZEMU NIE!

W dzisiejszych, tak bardzo zabieganych, czasach naprawdę trudno znaleźć chwilę dla przyjaciół czy rodziny. Zazwyczaj są to pojedyncze dni, a najczęściej wieczory. Gdy jesteśmy zgromadzeni już wszyscy razem, pojawia się niezręczne pytanie, jak wykorzystać wspólny czas. My odpowiadamy: WIECZÓR FILMOWY. To jest właśnie to! :)
Przecież do jego organizacji nie potrzeba zbyt wiele. W pobliskim sklepie na pewno znajdziecie jakieś ulubione przysmaki (najczęściej to popcorn) i napoje, a na półkach w waszym domu można pewnie zauważyć niejeden ciekawy film, nieużywany od dawna. Recepta na dobrą zabawę w gronie najbliższych jest prosta, więc DO DZIEŁA!
_______________________

Macie swoje ulubione filmy?
  
K & M & J




12 komentarzy:

  1. Ja osobiście siedzę i zajadam się frytkami <3
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę zrobić sobie taki wieczór filmowy!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. filmy na wieczór to chyba najlepsze rozwiązanie na nudne popołudnie :)
    harry'ego uwielbiam :3 czarownice też :D
    a na narnie faza już mi trochę przeszła, ale kiedyś...achh :3
    tak samo avengersi kiedyś mnie bardziej wciągało :P
    ja teraz wieczorami oglądam....odcinki "Naruto" :D takie nowe uzależnienie hehe :D
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasami zrobić sobie taki wieczór. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie teraz szykuję się do takiego wieczoru filmowego. Mama robiła gołąbki na jutrzejszy obiad i przyniosła mi do spróbowania, więc przekąska do filmu jest, hahah :'D
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie mam ulubionego filmów ,bo lubię naprawde wiele ale polcam więzień lairyntu !
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My ostatnio zorganizowaliśmy wieczór filmowy w rodzinnym gronie! :D TO świetny pomysł na zimowe wieczory :)

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tysiące ulubionych filmów, takie wieczory to u mnie regularnie :) pozdrawiam i zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ! Bardzo przydatny post :)
    Pytałaś o wspólna obserwację ja już obserwuję liczę na uczciwy rewanż ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wieczory filmowe! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście najbardziej lubię oglądać filmy samemu, zarówno w domu jak i w kinie. Niestety nie mam zbytnio czasu na takie wieczory filmowe, ale to super sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Theme by Mia LOG