18 stycznia 2016

NA PRZECIW ZIMOWEJ MELANCHOLII

 Mimo tego, iż tegoroczna zima nie jest "prawdziwą zimą", w ostatnim czasie daje nam popalić.Temperatury sięgają czasem nawet do -20°C. Oczywiście to nie to samo, co polski rekord, który wyniósł -41°C, ale i tak nasze noski zaczynają odczuwać skutki mrozu. W związku z tym jesteśmy, niestety, skazani na dłuższe przesiadywanie w domu i narzekanie na nudne popołudnia oraz wieczory. Jak temu zaradzić? 

1) Kakałko lekiem na wszystko ♥


2) Skarpetkowy STYLE ♥


  3) Dobre buty to postawa - odmrożenia nie są ci straszne ♥


4) Przyjaźń z książkami, filmami i muzyką poprawi twoją zimę o 100% ♥


PS.: Może nasza lista propozycji nie jest zbyt długa, ale przez brak możliwości spotkania się i przedyskutowania treści posta wyszło tak jak powyżej xD Mamy nadzieję, że docenicie chociaż to.
 __________________
  
A jakie są wasze sposoby na tę porę roku?

K & M & J

4 komentarze:

  1. świetne pomysły:) Ja bym zamieniła książke do czytania niestety z podręcznikiem do matury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zasypało śniegiem więc jest pięknie :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej okolicy jest masa śniegu, a bardzo niskie temperatury też goszczą. Ja w takie popołudnia głównie oglądam filmy, nic bardziej nie potrafi mi poprawić humoru niż dobra produkcja! :)
    obserwuję. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na post :D
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zapraszam do mnie :D
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Theme by Mia LOG