14 lutego 2016

KSIĄŻKOWE OZDOBNIKI

Czy czytanie może być fajne? Czy może przynosić nam przyjemność? 
Wiele osób na pewno uważa, że słowo 'książka' i 'radość' w ogóle się nie łączą. Jednak my pokażemy, jak upiększyć nasze książki, by "pochłanianie" ich nie stało się męczarnią, a dobrą zabawą! 

POTRZEBNE BĘDĄ:
♥ techniczny (ewentualnie rysunkowy) papier kolorowy
♥ nożyczki
♥ klej biurowy bądź typu Magic
♥ ołówek i gumka
♥ kolorowe cienkopisy lub mazaki
♥ inne dekoracje (według uznania)

KOLEJNE CZYNNOŚCI:
  1. Naszkicuj ołówkiem wzór swojego dzieła i wytnij go.
  2. Jeśli zakładka ma kilka części, złóż ją w całość za pomocą kleju. 
  3. Poczekaj aż wyschnie, a następnie popraw kontury.
  4. Dodaj własne detale i ciesz się skończoną pracą! :)
PS.: Na zdjęciach nasze propozycje.

K & M & H & J
Życzymy wszystkim udanych Walentynek! 






7 komentarzy:

  1. jak to opisujesz to wydaje mi się mega łatwe,a jak mam to zrobić to nwm jak się za to zabrać hihih ;) po prostu nie mam talentu do diy, ale patrzeć na takie cudowności uwielbiam *.*
    pozdrawiam :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham książki z takimi ślicznymi detalami czy nawet bez nich :D Jestem książkoholikiem :D
    POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na zakładki! Szkoda tylko, że nie pokazałyście na zdjęciach krok po kroku jak to robiłyście :).
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajowe ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zakładki, też często sama robię podobne. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Theme by Mia LOG